Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

avagy lecsónak jó lesz

Egy-két rövid megjegyzés, dolgok amivel ma találkoztam jártamban-keltemben.

- Már a harmadik (legalábbis, ami napfényre került) baleset az atomerőműben. Ezek közül nem egy alkalommal jutott sugárzó anyag a környezetbe. Bevallottan. Meg persze számtalanszor amikor nem derült ki. Hát ezek után tudjátok ki vesz francia bort! (http://index.hu/politika/bulvar/nuki080723/)

- Már reggel a rádióban (Radiocafe 98.6, Milliók reggelire) arról sírtak, hogy hiába az e-ügyintézés, ugyanúgy két napig tart egy cégbejegyzés. Arra jutottak, hogy a Bankoknak el kell fogadniuk a digitálisan aláírt, hitelesített e-mail-t akár tetszik ez nekik, akár nem, mert hiteles okiratnak számít. (ha nagy tárgyi tévedéseket követtem el, majd az ügyvédem kijavít ;) ) Ezután azt olvasom az indexen, hogy Négy napig tart az egyórás cégbejegyzés. Oké, a lényeg ugyanaz, több médium is cikkezik ma erről. Aztán jött az arculcsapás. METRO újság: Elektronizált bíróság. Wow! És készen vannak tőle, hogy most aztán jó, hogy most lett igazán jó és gyors és megy és megcsináltuk! Jó, azt tudjuk, hogy a METRO kormányzati napilap, nade ennyire homlokegyenest benyalni, körbeforgatni a nyelvet odabent, majd még a szájaszélét is megnylja... Brrrrrr. Hányinger! Legalább annyi eszük lett volna, hogy elkezdik szidni a bankokat. Kenni kellett vón a szart gyerekek, nem enni! Úgy talán nem lenne ennyire visszatetsző és feltűnő.

- Jobbra mellette METRO újság: Mindenkinek legyen színe című cikk. Itt nem is igazán maga a cikk, illetve a témája érdekes, hanem, hogy egy fizetett hírdetés, amire elfelejtették ráírni, hogy az. A múltkor nézegettem a GTA IV. kézikönyvében, az adott oldalaknál szerepel, hogy fizetett hírdetés. Pedig az is lehet, hogy az ott vicc, vagy max az USA-ában ismertek azok a termékek, én mindenesetre nem ismertem az ott szereplő cégeket. Erre a METRO szinte feltünés nélkül, a nyomtatópatronokról ad le egy cikket, amiben véletlenül pont a HP-t emeli ki, hogy ők mennyire ott vannak, meg színkodjuk is van, meg ők ISO szerint és így ők nem tévesztik meg a vásárlót és hogy a többi cégnek is úgy kéne mint a HP-nak. Azaz a HP adott nekik egy cikket, hogy akkor ezt kéne leadni srácok, ők meg rendben x forint lesz. Tényleg, ha a tévében be van már tíltva az ingerküszöb alatti reklám, akkor az újságban miért lehet?

- Végezetül leszállok a villamosról és mit látok? Ötven körüli fazon, középszürke felöltő, világoskék farmernadrág és vajszínű gumicsizma bazzeg!!! A farmer igényesen (igénytelenül ofc) beletűrve a gumicsimmába! Azt hittem, hogy menten leeseik az arcom. Mindehez egy peckes, én vagyok a világ ura járás. Namostan több verziót tudok elképzelni: rengeteg LSD és rajtamaradt; ő egy igazzy őstermelő és ezt fennen hírdeti, de most ügyintézni jött a városba és ezért a zakó, esetleg agrárhitel? (ezt egyébként cáfolni látszik a vajszínű gumicsizma, mert ugye paraszték feketében, szára lekonyul. Hopp mivan, ha ünneplő gumicsizdma?); ez az eset a Mammutnál (mutoknál) történt és hát az mint tudjuk kedves elvtársak, a Lövőház utca eleje - A Lövőház utca pediglen a lövőház utcai árvizekről híres kéremszépen. Itt esett meg az az eset is, amikor egy egész napomat voltam kénytelen egy kíváló kínai gyártmányú fekete színű Sport (rajta vetődő izével, talán oroszlán lehetett valaha) típusú műanyag strandpapucsban tölteni, mert egy esőzés alkalmával a hirtelen lezúdúló irdatlan víztömeg a járdára léptemben kb. sípcsontközépig mosott szarrá mindent, ami azon a tájékon rajtam ruha címén leledzett. Ugyanitt esett meg egy lájtos esőzés alkalmával az is, hogy az autóknak kerékagyig ért a víz és én attól féltem, hogy a hegyen laparkolt Piroskát, a völgyben fogom viszontlátni miután lecsónakázott az árvízzel. - és mint olyan ez árvízveszélyes partszakasz, lehet hogy csupán egy felkészült szakemberrel volt dolgom.

A bejegyzés trackback címe:

https://politoxi.blog.hu/api/trackback/id/tr54583259

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

A gumicsizmásról csinálhattál volna egy képet :)
Én a mai napig nem bírom magam túltenni rajta, amikor egy jól szituált, makulátlan öltönyös 40-es, jól fésült üzletember forma biciklizett el mellettem. "Megfordultam, ő volt ott... Azonnal meghaltam." Az emberen kínai gyártmányú flappogós strandpapucs volt, mezitláb. A teljes képhet az is hozzá tartozik, hogy a valódi bőr aktatáskáját a kormányhoz fogva kerekezet...
süti beállítások módosítása