Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Gonzománia

2012.11.26. 16:15

Ide tartozik, persze nem feltétlenül szerves része a dolognak, csak egy kivirágzott felismerés, hogy bár messze nem szándékosan és nem is bitorolva a nagyrabecsült címet, viszont egyre inkább feltűnt, hogy ez itt kéremszépen masszív Gonzo újságírás.

Persze sem nem vagyok annyira újságíró, sem nem vagyok mérhető a mesterhez, illetve több évnek kellett eltelnie, mire ezt realizáltam, azért lassan a földbe taposott, pépesített, tejbegríz szerű agysejtjeim is felfogták, hogy ez bizony az.

Ki is tettem gyorsan a figyelmeztetést a blogleírásba, nehogy valaki még azt higgye, hogy itt bármi komolyról van szó. Szívesen kifejteném bővebben, hogy mi is az az igazzy Gonzo újságírás, de részint, mert félek a kritikusok kalapácsától, részint, mert én is még csak most pedzegetem, hogy mit is csinálok túlképp (tulajdonképpen: Gyk.). Ezért sem nem most szeretném leírni, hogy mi is ez, sem nem bizonyosan az én tisztem a dolog meghatározása. Már csak a dolog lényegéből adódóan sem tudnám megmondani, hogy igazam van-e, vagy sem. ;) :P

Azért, hogy valamit feldobjak azoknak, akiknek egyáltalán semmi fogalmuk a témáról, álljon itt egy meglehetősen soványka szócikk, a magyar Wikipédia (mint tudjuk a zigasság forrása) interpretálásában:

http://hu.wikipedia.org/wiki/Gonz%C3%B3_%C3%BAjs%C3%A1g%C3%ADr%C3%A1s

Külföldiül beszélőknek azért ajánlom a tovább vezető linkeket és egyébként, az érdeklődők, meg ássanak utána, vagy kérjenek egy szép szócikket a témában. (akár tőlem is) Jelzem, pont annyira tartom magamat hiteles újságírónak, mint amennyire hiteles alkoholista, politoxikomán és/vagy bármi vagyok. Mindent tessék félelemmel vegyes, gyermeki érdeklődéssel tekinteni és akkor nem lehet baj.

A bejegyzés trackback címe:

https://politoxi.blog.hu/api/trackback/id/tr824926635

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása