Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

3

2010.05.11. 09:01

Jó eséllyel már senki nem olvassa, de ez már csak ilyen, muhahaaaaa...

A bejegyzés trackback címe:

https://politoxi.blog.hu/api/trackback/id/tr261986923

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hülye vagy skul.:) Totál barátilag mondom.:)))
lol ébredjél fel idióta! :) nekem még aszontad, megírod az LMP-szcientológia egyház összeesküvést is, politikát a népnek! :D
Namiva'! :))) Hol a kettő? Montam, h sejtem én a matektudásod határait (hálisten:))!
No,most te következel.:)
Szerintem te olvasod legkevesebbet, Skul :)
Na és én is itt vagyok, és titokban Gergő is olvasta ám... :)
Én is elkezdtem megint a kortársak blogot, ne hagyj má cserben, te is írd tovább eztet itten! :)
Na miva' bakker! Hajlamos vagyok ilyenkor különféle horrorokat fantáziálni... (Privi?)
Nem, nem felejtettelek!
Rendszeresen olvasom, Skulo folytasd!
süti beállítások módosítása