Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Napi Cumi

2010.02.07. 22:18

Tudom régen jelentkeztem és ennek meg is van az oka. Tunnili, hogy az összes tetves számítógép a lakásban, - hogyan, s miért, ez most nem lényeges - beadta a kulcsot.

Légyen az bár asztali (alatti) powergép, vadász új notebook, vagy laptoproncs megdöglött mind egy szálig. Ez nem is lenne olyan komoly gond, főleg ha figyelembe vesszük, hogy az életem mitegy felét ilyen technológiai zsákutcák széjjel, majd összeszerelésével töltöttem, de ehhez azért kell még a tapasztalaton kívül némi, nos, némi más is.

Beszívtam hát a nagy, durva cumit, tövig...

Igazából mostanra sikerült összeeszkábálnom egy, az asztalon "nyilt" formában működő, igazzy barebone PC-t. Legalább annyi systemmel, hogy írni jelentkezni tudjak. Szóval, ha még valakit egyáltalán érint, hát itt vagyok, csak kényszerhallgatásra voltam kárhoztatva.

Na, nem mintha most repülne ez a csodamasina, mint az olajozott istennyila (greease lighting). A gépelés után, kb. mindössze egy perc tellik el, mire a betük megjelennek a monitoron, így vagy pontosan, de kurva lassan, vagy hibásan fog megjelenni ez a cikk. Odaseneki.

Lenne ám, mit mesélnem, de enyenlőre csak apró morzsákat csepegtetek (ki, az a hülye, aki morzsákat csepegtet?!?). Szóval leszen ma poszt kettő, ez a jelentkezős, meg másik, mert azt is akarom, de ígérek még a jövő hétre jelentkezést, főleg, ha sikerül ezt a roncsot begyömöszkölnöm végre a csigaházába.

Ennyit, visszatérő nyitógondoltatnak. :P

A bejegyzés trackback címe:

https://politoxi.blog.hu/api/trackback/id/tr681737828

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása