Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

A Balkezes Istenek

2010.01.01. 20:17

Tudom, egyrészt még nem haltam meg, másrész kezdek nyálas lenni, de még mindig gitár hős vagyok és végiglapoztam a múltat és kiket találtam ott? A Rock Isteneit. Bevallom hánytam a Betles-től, kinevettem Jimmi-t, Curt-öt mondjuk pont szerettem, de ez semmit nem emel a renomémon, viszont rájöttem, hogy ŐK, apám, aztán ászok voltak. Én senki vagyok, de ŐK tudták, tekerték, húzták, tépték, játszottak a gitáron. Időrendi sorrendben, hogy senkit ne bántsak meg:

 

 

 

A nyomukba sem érek, de gondolkoztam rajta, hogy az ilyen emberek miért nem találkoznak? Mert kibaszottul, halottak. Okés, Sir Paul, még nem, de Curt, Jimmi és John, kurvára halott. Pedig esküszöm velük megértettem volna magam. Ők kurvára értettek volna. De mind halott. Ha van pokol, vagy van valami másik élet, adja a teremtő, hogy találkozzak a Balkezes Istenekkel!

 

Hehe, kicsit lapozgattam még és mit mondjak, vajon ért-e meglepetpés? Najó nem, folytatom a sor, a teljesség igénye nélkül a hallgatóság javára. Szar ez ám így, Őket ide, de végül is a gyűjtés miatt már megéri! :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://politoxi.blog.hu/api/trackback/id/tr161637896

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Projekt Vol. 3.: Balsors, akit... 2010.01.04. 12:17:10

Pár hónappal ezelőtti comming out-om, melyben ország-világ előtt felvállaltam, hogy balkezes vagyok, és büszke vagyok rá :-), elindított bennem valamit. Akkor ezt írtam: A mi jogainkért nem kell küzdeni, bár ebben a jobbkezesek számára tervezett világ...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bocsesz, hogy témán kívül, de a kommented nem sikerült nálam. Gondolom nem regisztráltál...vagy nem tom.
szintén zenész?
de nem ilyen öregecske,mint mi:)
Eric Clapton · Jeff Beck · Jimmy Page

www.youtube.com/watch?v=HU5zqidlxMQ
@lüke: Igen, eddig kimaradtak, de ismerem és becsülöm, az Ő művészetüket is. :)

Meg is akarom még majd őket is említeni egy posztban, csak nem szeretek hasonló dolgokat egymás után sorjázni. Azért, örülök, hogy idenéztél. :) Üdv nálam! :)
Rokkistenek, skul? Mutatok Neked egyet: www.youtube.com/watch?v=SOous91wrtE
Nemtom, milyen kézzel gitároznak, de nekem ez a számuk az egyik bipol induló. Hallgasd végig, érdemes. Tuti beszarsz.:)Ha tetszik ajánlok többet is. (Amúgy Tenger ismertette meg velem őket, meg még sok egyéb gyönyörű nótát.)Amúgy helyzet? Agyad, (h)ajad, alsógatyád (csak hogy az alliteráció teljes legyen.:))
süti beállítások módosítása