Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

  Mintha a világ egy sebesen forgó, képekkel teleragasztott kerék lenne. Középen világít az élet szikrája és ha benézek a kis lyukakon át, akkor láthatom, ahogy elsuhannak az évek, emberek, arcok. Én sem vagyok más, csak egyszerűen leestem a kerékről. Valahogyan lepattantam és most kívülről nézem a világot. Lesodort a lendület és minél erősebben próbálok visszajutni rá, annál messzebbre taszít a perdülete.

Egy vektor vagyok. A rádiuszra merőlegesen távolodom a semmibe. Egyedül. Egyre kisebbnek látszanak a megszokott arcok, egyre távolodok a gyorsan pörgő élettől. Még belátok a belsejébe, még látom az egész filmet, de már kívül vagyok és félek nem tudok többé visszajutni oda.

Energianyaláb vagyok, egy részecske, egy foton. Vagy talán gammakitörés vagyok és a középpontból kirobbanva bevilágítom a teret, ártalmas részecskék milliárdjaival bombázva a környezetemet? Bármi, bárki is, de távolodom.

Tegnap láttam Dr. Gonzóról egy filmet. Kár, hogy nem ismerhettük egymást. Kár, hogy nem egy időben éltünk, illetve, hogy én túl fiatal voltam még hozzá. Jól megértettük volna egymást. Hasonló nézeteink vannak az őrületről.

A bejegyzés trackback címe:

https://politoxi.blog.hu/api/trackback/id/tr811580544

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

OMG skul, kapd össze magad :)
Na, hát akkor lehet reszketni, mer' jövök. Életkerekes költői beszélyed eddig, ami a leginkább magával ragadt, azért jelentkezem itt.(Kiderült, hogy vmikor már regeltem, de elfelejtettem a jelszavam, úgyhogy: 1.sor)
Hajrá!
@Dottedarm: Üdv hát itt nálam! :) Mivel ennyi idő alatt rengeteg szart összeírkáltam már, javaslom a TAG-ek használatát a neked tetsző topikik szűrésére, bár azt hiszem ezt feleslegesen mondom pont neked. :)
De legalább leírtam hátha más hasznát veszi az infóknak.
süti beállítások módosítása