Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Blogautomata

2009.01.12. 14:36

avagy Hogyan töltsük fel a blogunk üres oldalait hülyeségekkel

 

Magamra vettem, mert tudom még nálam is áll egy "játék", ami továbbpasszolt felém egy bloggger kolléga, de egyszerűen nem voltam képes megbírkózni vele. Valahogy nem illik (és itt most nem valami véreskezű szerkesztő, vagy lektor árnya vetül rám) a blogom arculatába. Ok, ez tök hülyén hangzik, szóval megírtam még anno a posztot, de tök szar lett és hülyén mutatott, ezért be sem élesítettem. Röviden, nem megy nekem ez a listásdi. Főleg a "kötelező" jellege az, asszem ami fájó. Nem tudok és nem is szeretek kötelességből írni.

Ez az egész írj 10 dolgot erről, szedj össze 5 dolgot amit..., sorolj fel 1372 különböző dolgot a papagájtartásról..., az egész irányzat olyan, mintha magukkal kurvára semmit kezdeni nem tudó kollégiumszökevények találták volna ki, amikor már nem voltak képesek napi bejegyzésekre a blogjukban, de mivel blogfüggőkké váltak és fájó űrt éreztek a lelkükben, ha nem volt meg a napi adag, hát kitaláltak valamit, amit már majdnem autómatával, szinte random generálhatóan lehet ismételni és joker-ként előrántani a kapalból, ha már nem tudnak mit posztolni.
 

A képlet: Írj X vicces dolgot Y-ról, majd küld el a témát (szopasd meg) X barátodnak.
Lássuk működés közben:
Írj 5 vicces dolgot a kedvenc könyveidről
Írj 32 vicces dolgot, amit nem kaptál karácsonyra
Írj 725 vicces dolgot, amit megtennél két törött bokával

Ez már a lustaság és a hülyeség netovábbja, azon sem csodálkoznék, ha már lenne is hozzá program, ahol csak a paramétereket kell megadni és máris kész az instant poszt.
Hát ezért írtózom ezektöl. Akkor már inkább napokig, hetekig semmit sem írok bazz.

Szerző: Skulo

3 komment

Címkék: blog

A bejegyzés trackback címe:

https://politoxi.blog.hu/api/trackback/id/tr39872852

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Én se szeressem annyira, de a könyvest most elsütöttem, mert a könyveket szeretem. De mintha ezt mondtam volna. Az itt említett okok miatt nem is passzoltam tovább a dolgot :)
Márpedig ez a fent említett, faszverést is unó hülyegyerekek mellett a spammerek pályája. Emilben is így kezdődött aztán mostmár egész iparág próbálja megakadályozni a tovább terjedésüket... Többé-kevésbé sikertelenül, nyilván.

Szerencsére én még nem futottam bele semmi ilyesmibe, de áldom a saját blogomon uralkodó despotizmust, és nem is fogok továbbra sem ilyen ökörségeket továbbadni, de még csak a nyomát megtartani sem. Eleve minden gyanús, amit tovább kell adni. Nemnemsoha! Durc-durc!
Á, szóval ezért volt nekem olyan kurvára gyanus az az Influenza! :P :)
süti beállítások módosítása