Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Napirövid

2008.12.19. 11:31

Reggel sűrű, sötét fellegek gyűltek fölénk. Illetve iszonyat sebességgel húztak dél, dél-nyugati irányba. Tutter, hogy hó(hohohohóóó!). Leszen itt fehérkarácsony ezerrel!

Lefagyott a fülem, bazz! Tunnám, mi a máknak vettem sapkát, ha nem hordom? Ez lehetne a hét kérdése is...

Ó, ja és drága feleim, néha kommentelhetnétek is, ha erre jártok, hogy tudjam élnek rajtam kívül még mások is ezen a földön, illetve nem csak a magam szórakoztatására írom ezt a hülyeséget. Bitte.

Szerző: Skulo

12 komment

Címkék: napirövid

A bejegyzés trackback címe:

https://politoxi.blog.hu/api/trackback/id/tr73831332

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Te Maja... Ennél a kommentnél elkesírőtőbbek már csak azok, amikor huszadszorra köszönnek meg egy torrentet a fórumában... ÷]

Nálunk építkeznek szemben, és reggel ébredés után azon morfondíroztam kifelé bámulva az ablakon amellett, hogy néztem, ahogy a felhők dragrace-t rendeznek az égen, hogy szemben a két toronydarunak kb. 5 méteres a kilengése, és hogy mekkora fun lehet ilyen szélben ott dolgozni. Meg aztán hogy ha rádől egy daru a kocsidra (a drawin díj mellett, ha még benne is vagy) vajon azért fizet a Csácsó...? ÷]

Pisa, por s homu vogy muk. No kommentelhetnük muk. ÷]
Na, ha már a baleseteknél tartunk, ma hazadobtam két karton ásványvizet, de a kereszteződésnél, a nagy füvön megcsúsztam a nyákon, és majdnem beleborultam egy embermély pocsolyába. Szerintem olyan lehetett, mint amikor a bohóc beleborul a vizeslavórba :) Ilyenkor, mint minden normálisan szocializálódott ember, körülnéztem, hogy sikerült-e megúsznom szemtanuk nélkül, de sajna nem. Természetesen épp ott állt a 103-as a megállóban és csak húsz ember szórakoztatta magát a látványon :S

Egyébként köszi még egyszer a torrentet!
Nicsak, milyen ritkán látott szellem! :)
Üdv! :)

Tessék olvasni, vannak rövidek is, nem csak regényeket írok. :P
komment.

jah, és még egyszer köszi a torrentet!!!

:D
Off: Nem ám megszokni, hogy csak kéthavonta írok a saját blogomra, most kivételesen egymás után kettőt is sikerült, aztán a madár se jár arra. ÷]

On: Szpájrl: Mindig is tudtuk, hogy rettentő szórakoztató-potenciállal bírsz, azért feledhetetlen pillanatok voltak azok, amikor Érden a kettétört asztalról Rád borult a púpos hamutartó, aztán székestül hanyatt droppoltál a rózsabokorba... ÷] Nem beszélve a tükörsima talpú Martensben bugizásról Normafán a hóban. ÷]
Nem esett egy darab k* hó sem. :(
Sonic: Nem állítom, hogy mindig direkt csináltam, de azért ezek a szituk segítenek abban, hogy nehogy túl komolyan vegyem magam :) Harminc felett egy pocsolyába esés felér egy vérátömlesztéssel :)

Amúgy van egy húszasom, hogy idén nem lesz fehér karácsony!
Szerintem közvetetten fehér karácsonyunk lesz. Kockára fagyott ppl fog álldogálni minden utcasarkon, minden téren, és a jeges szobraik, ahogy épp kutyasétáltatás, vagy buszra várás közben megfagytak, cca. fehérré fogja varázsolni a tájat. ÷]
:) Ismerem a kommenthiányérzetet.:) Úgy hívják: magány...depi...megstb...
remélem itt vagy! szted a 40 olvasás 0 komment jó arány? egyébként kérdésem lenne, hogy felesbe benne vagy-e.
Ja, és kösz a torrentet.:))))
süti beállítások módosítása