Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Twilight

2008.12.17. 21:53

Írni akartam róla, de sokkal, de sokkal jobban beszél a klip.

De, fogok róla írni, ha végre összekapom magamat, mert azt akarom, hogy mások is lássák a filmet, mert a Twilight, kurvajó film. Amúgy pedig, végre egy szörnyfilm(neadjisten), horromúvi, amit a nők is garantáltan élvezni fognak. Végre egy film (direkt, igent direkt nem szpojlerezem ide, hogy milyenes :P), ami szakított a "témát" övező dogmák közül többel és nem is a legegyszerűbbekkel. Szerintem annyira jó lett, hogy gyakorlatilag mindenkinek ajánlom. Egy gyerek sem fog tőle rosszul aludni az éjjel, de egy első randis cuccnak is remek, viszont én is élveztem veterán RPG, szörnybuzi fejjel, mindezt úgy, hogy a könyveket (merthogy, könyvfeldolgozás ez valójában) a kezembe sem vettem, pont a nyálassztoris prekoncepcióim miatt. A végén még kiderül, hogy el is olvasom őket.

Na, eredetileg a kedvenc (mint, kiderült a fél világ kedvenc) filmjelenetemből készült Youtube verziót akartam belinkelni, de még bemattolt fejjel is rájöttem, hogy túl nagy spoiler lenne. Aki látta már a Twilight-ot, az úgyis felismeri a zenéről, hogy melyikről beszélek. Illetve remélem neki is kellemes emlékként idézi vissza a zene, az ominózus filmjelenetet. (bazz, majdnemkimondtam :) )

Tehát ---> Twilight

A bejegyzés trackback címe:

https://politoxi.blog.hu/api/trackback/id/tr84828856

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hát, ezek is túl sokat Silent Hill-eztek... ÷]
süti beállítások módosítása