Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Jézus bipoláris volt

2008.11.02. 20:00

Félreértés ne essék, én imádom őt, imádom a tanait, de: voltak tanai, voltak megmozdulásai (ismertebb nevén csodái) és ezek tükrében rájöttem valamire: Jézus bipoláris volt! Ha nem úgy szemléljük őt, mint Isten fiát, ha úgy tekintjük, mint történelmi személyiséget (ahogy én szeretem), akkor minden sértést és sértődést félretéve rá kell jönnünk, hogy igenis, az volt. Nem Ő lenne az első nagy ember, ne is Ő lesz az utolsó, mindenesetre, a Biblia tükrében (az Ő róla leírtak tükrében) azt kell mondanom, hogy bipoláris volt.

A bejegyzés trackback címe:

https://politoxi.blog.hu/api/trackback/id/tr68746158

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Először is: hu.wikipedia.org/wiki/Bipoláris_zavar

Azon felül meg arra jutottam, hogy lehet, hogy inkább paranoid skizofréniás volt. Hallott hangokat is, meg minden. ÷]
Köcsög ékezetes url... Hülyék ezek a hu.wiki.orgosok. ÷]
süti beállítások módosítása