Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Wayland-Yutani and Kazinczy Corp.

Building better words

A bejegyzés trackback címe:

https://politoxi.blog.hu/api/trackback/id/tr39640916

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

"Building better words" bro. ÷] Ha má szóviccelsz, akkor íratod akár helyesen is. ÷]bpb
Jóvanna, kijavítottam :P

De, azért jó, nem? :)
Jó. Volt egynapom, amikor vagy 8 nagyon szar szóviccet sikerült elsütnöm (avagy Törp vicceket puffogtattam. ;-]) , de most nem jut eszembe egyik sem. Pedig rettentő szarok voltak. Bízhatsz bennem. ÷]
Olyan izé vagy, most mér kell kötözködnöd? ÷]

(az egyik eszembe jutott...
-milyen az, amikor a tv2 esti riportmagazinját egyel régebbi technológiával sugározzák?
-radioaktív.)
Najó, hagyjatok béként törlöm az egészet...
Inkább folytasd szerintem. Régen nem írtál semmit...
süti beállítások módosítása