Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Napigipsz

2008.06.16. 13:21

Nincs kedvem írni, mert utálok gipszben gépelni, mert állandóan melléütök. Egyébként is hányok már ettől a rohadt gipsztől. Le vele! :/

Júni 30 a bűvös nap, amikor is lekerül végre a kezemről ez az ótvar cucc. Addig is kitartás elvtársak, nem adtam fel a blog írást, csak átmenetileg szüneteltetem. Júni 30 után megkapjátok, csak győzzétek olvasni majd. :)

 

Apu törött balkeze vagyok. :/

 

A Hamburgernek viszont szófosása van, úgyhogy addig is olvassatok a távolba szakadt hazánkfiától, jóbarátunktól, a félóriástól, hamburgi históriákat: ITT !

Szerző: Skulo

1 komment

Címkék: napirövid

A bejegyzés trackback címe:

https://politoxi.blog.hu/api/trackback/id/tr88523605

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása