Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

The Cirk r us

2008.03.15. 13:29

Még még mindig lusta voltam összealpátolni egy rendes bannert föntre, de pótolom megígérem. :P

 

Itt van viszont újra a nagy össznépi cirkusz. Úgy is minden erről fog szólni a mai nap, úgy is mindenki ír róla miért pont én ne tenném?! Meg is mondom, hogy miért, mert a rohadtul magasztos eszmék mögött - amik, ha egy filmben csapódnak le másfél óra bevezetés után, kellő hanganyaggal alátámasztva még engem is könnyekre fakaszthatnak, teszemazt William Wallace a kínpadon, mikor felkiállt, hogy Freedom' - (Ja, tőle meg tudjátok, hogy mit kérdezett utoljára a püspök? "William, mondd vallasz?" váháhá), nah, where wuz i? jah igen, szóval a magasztos eszmék mögött nem rejtőnek mások mint keményen bepiázott fiatalok. Mégis mit várnak az otthon tespedő, nyűglődő közemberek? Mégis ki a mákos fasz fog kimenni szétveretni, szétlövetni, széthasíttatni a vészterhes időkben, mikor úgy kell a szabadság, mint egy csík kokain? Kocsmákból indul ez mindig kérem. Megfelelő mennyiségű agytompítás után egy műtőssegéd is meg akarja váltani a világot, aki töltött már valaha el huzamosabb időt a lepukkant ivók éjszakai birodalmában az tudja. A baj meg adja magát, legalábbis itt a szép magyrországon mindig van valami. Hol a szabadságért kell küzdeni, hol a kormányváltásért. A vicces az, hogy mégis marhára csodálkozik mindenki, hogy ittas fiatalok rombolnak. Így volt ez 1948-ban is bakker, csak akkor azért kicsit más volt a pálya és nem volt tévéközvetítés, ha lett volna, talán Petőfiék is csak az esti hírkbe kerülnek be, másnap meg a sittre. Nincs nekem egyébként semmi magasztos mondanivalóm ezzel és nem védeni akarom a gyújtogató fiatalságot, csak ne legyünk már annyira álszentek, hogy azt hisszük, hogy a márcziusi ifjak kurvára szentek voltak. Máshogy jött ki a végére. Persze valójában senkinek nem lett jobb, kivéve talán a halottaknak, akik levetették végre a földi lét kínjait, de a többiek szenvedhettek tovább - értük is - itt a kárpátmedansziéban.

Nincs itt semmi varázslat, cirkusz van és ittas fiatalok váltják a világot több-kevesebb sikerrel.

 

Pilvax, 1848. 03. 16.

Sanyikám még egy unikumot?

Ááá, hagyjad. Tegnap is milyen balhé lett belőle

Update:

Úgy tűnik, hogy félreérthető voltam ezért leszögeznék valamit. Nem gondolom azt, hogy ha valaki elégedetlen a rendszerrel - főleg manapság, amikor azért nem az éhhalál küszöbén, vagy átnevelő táborokban sínylődve élnek a "rendszer" ellenségei - az feljogosítaná arra, hogy más autóját - aki lehet, hogy pont éppannyira utálja az akutális kormányt - borogassa fel, vagy épületeket fosztogasson és úgy egyáltalában törjön, zúzzon. Messze járunk már az elnyomás azon szintjétől, ahol csak az ilyen szélsőségesen erőszakos megmozdulások ütik át a rettegés páncélját, vagy érik el az aktuális rezsim ingerküszöbét. Petőfiékkel hasonlítgattam össze a jelenkor eseményeit ugyan, de tisztában vagyok vele, hogy a két téma jelentősen eltér egymástól, az egyetlen amire fel akartam hívni a figyelmet az az volt, hogy részeg fiatalok balhéja volt mindkettő.

A bejegyzés trackback címe:

https://politoxi.blog.hu/api/trackback/id/tr60382002

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mi a pokolért nem tudok rendes permalinket csinálni ehez az egy rohadt poszthoz? Rejtély. Bármit változtatok szarik működni. :(
Nem értem a problémádat, hiszen ennek a posztnak van permalinkje. Amúgy a blog.hu lassan frissíti a dolgokat, lehet, hogy az okozott zavart. Nekem például egy rovat baszott létrejönni addig, míg azt nem mondtam az oldaldobozoknak, hogy elmentelek titeket. Ha változtatsz valamin és nem élesedett be, ments el mindent, az majd gatyába rázza. Vagy nem. :)
süti beállítások módosítása