Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

és lőn sötétség

2008.03.14. 01:23

Na tessék mibe kezdtem már megint!

És főleg mikor? :) Hajnal háromnegyed egy, persze nem én lennék, ha nem hajnalban. No, de mindegyis. Lesz itt minden ami mérgez. Mármint ami mérgezi a testet és a lelket. Merthát gyilkos ez az egész, ez az egész élet dolog, mert eddig még senki nem élte túl ugyebár. Egyébként is kell nekem is egy blog, mert nekem még nincs és irígy vagyok azokra kiknek van és pörög. Aztán, hogy ez menni fog e, vagy sem, hát majd az idő ugyebár, az eldönti. Ja és legalább tudok linkelni, meg visszahivatkozni, meg szidni, meg agyalni - bár pont agyalni azt most nem tudok kb 5 percen belül harmadszorra borulok rá az asztalra -.

 

Kellett valami nyitó és hát ez jött most össze. Annyi minden van egyébként, hogy azt sem tudom, hol is kezdjem, ezérthát kezdem ilyen semmitmondó klaviatúrakoptatással. Aztán majd kialakul. Asszem. Az egész még tökre nem néz ki sehogy, de remélem majd fog. Vannak terveim, terveim azok mindig vannak. Tervezni jó, elég csak gondolkodni hozzá. Nem fáj és nem túl melós. Csak csinálni ne kéne, azzal van mindig a gáz, ott romlanak el a dolgok. Jó lesz ez hulladékgyűjtőnek is. Ilyen temp cuccnak. Idehányom ami érdekel és akkor nem kell szanaszéjjel keresgélni a neten. Wow, meg publikálhatok itt ezerrel, csak tudnám honnét a mákból fogok erre is időt szakítani!? Hé, itt a 21. század nem találná már fel valaki mondjuk a 40 órás napokat? Úgy huszat átaludnék a többi meg elég lenne egy csomó mindenre. Most mindig elfogy ez a 24. Ráadásul olyan gyorsan, hogy alig marad idő arra ami tényleg érdekel, aztán ott leszek majd a halálos ágyon (ez is mekkora hülye klisé már bazzeg, ott fekszel, feletted baldachin, melletted az egész család, meg persze a doki, aki iszonyat szigorúan néz és némi köhögés közepette végakaratozol. Közben meg faszt, mert mész a 70-esen aztán elédugrik egy kivilágítatlan fa és csá csumi, se lelkizés, se baldachin csak meszeltek, pedig ott a halálos ágyon lehet istenigazából filózni, ott nem zavarhat senki tökre a tiéd a nap, ott nem szólhatnak rád, hogy

"feküdjél le, ne húzd az időt holnap meló!"

mert holnapra már rohadtul sikáltak neked.) és akkor fog eszembe jutni, hogy

"Baszki ezt - meg ezt - is elfelejtettem, még úgy akartam egy jót aaaaaaarghhh, köhh, hörr"

Lehetne ilyen felezőváltó mint a kamionoknál, csak idővel. Teszemazt egy órán belül egy órát alhatsz, meg egy órát csinálhatsz amit kell. Mekkora királyság lenne, sokkal tutibb mint az időutazás, meg a féreglyuk. Ezt kéne feltalálni, tuti lenne rá vevő. Egy biztos, Én igen.

 

Na jó, negyedkettő. Lefekszem, nem húzom tovább az időt, mert holnap meló. Hé! Hol hallottam én már ezt? Dézsavűm van. (jah, egy dézsa vűm, argh)

 

Hát egynek jó lesz, vagy mittomén.

Szerző: Skulo

1 komment

Címkék: élet én halál

A bejegyzés trackback címe:

https://politoxi.blog.hu/api/trackback/id/tr81380181

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása