Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Weapon of Choice

2013.01.05. 22:58

Persze lehet, hogy csak az én hibám, de nekem speciel úgy tűnik, hogy ahogy aZusában növekszik a szopás. Értem ez alatt, hogy egy fél/tökhülye gyerek bemegy a suliba és néhány autómata és/vagy félautómata fegyverrel felhentel egy csomó kölyköt és tanárt. Lett légyen az bár a Kolumbájn, Connecticut, vagy bármely piti félreeső kis falu. Az US média igen gyorsan és roppant kétértelműen válaszol.

Részint magas szintem megy a sirám az elhunytakért, amit simán meg is értek, én is kitaposnáb a belét bárkinek, aki csak egy kicsit is ferde szemmel néz a lányomra, de az igazán gusztustalan holmi az csak ezek után jön. Én, félhülye, a médiához, csak ippeghogy valamit konyító szülő, azt kezdeném el szajkózni, hogy törjük le minden idióta kölyök kezét, aki csak véletlenül is tök feleslegesen nagyhirtelen lőfegyvert regisztrál. De, persze Én egy ilyen begyepesedett, közel-kelet-európai csökevény állam, marionett-mozgatott állampolgárnak látszó tárgya vagyok csupán. De, azért a macska rúgja meg, ha Én -tökhülye, felülvezérelt- balkáni féreg, azt látnám, hogy úgy kéthavonta cca. 20-30 kölyköt telepumpálnak ólomgaluskával a szomszéd gyermekek, akkor lehet, hogy a tívíben nem: a Gun Smoke, a Son of a Gun és egyéb célirányos műsorokat preferálnám. Kicsit olyan ez, mint ha a saját faszukkal vernék a csalánt.

A legszebb az egészben, hogy ezek a Dicovery-n és a NatGeo-n forognak. Az, azért látszik, hogy ezek Ámerikai gyártású műsorok, mert hát nem Loudon mocsaras partján lövöldöznek a brennyú .50-es verébriasztóikkal. De, tény, hogy kicsiny hazánkban ezeket a műsorokat ez a két csenel közvetíti. Viszont ezek egyértelműen, ehcte Ami műsorok. Az, hogy drága Kárpát és Medencénkbe, csupán a brittish podcastin útján jut el, az már csak hab az tortán -ezt még később ki is fejteném-.

Namostan, félreértés ne essék, nem vagyok én egy vasárnapi iskolás, sőt aki igazán ismer, az pontosan tudja, hogy fejből nyomom a kézi-, gépi- és harcászati lőszerek minimum 70%-kának átütését, rombolását, torkolati sebességét és egyéb fincsi paramétereit, nem véletlenül hívnak engem Skulo-nak. Nade, egészen más tészta ismerni a fegyverek természetét, mint nyíltan és vígan kérkedni azok gyilkoló erejével, főleg annak fényében, hogy a zUSÁban mostanság több gyermek hal meg heveny ólom-mérgezésben, mint gyermekágyi lázban (God bless Semmelweis Ignác, aki megtanította a parasztokat kezet mosni).

Szóval, bár kicsit fura, hogy miért éppen most tolják az arcunkba ezt a rengeteg fegyverbuherátor filmsorozatot, azért értem én, hogy az Ámerikai fegyverlobbinak messzire ér a fark, a keze. Ami viszont fura, hogy miért kell ezt, főleg a történtek fényében ide, Európába is az orcánkba tolni?! Azon dolgok fényében pedig végleg különösen perverz megmozdulás, hogy a hőn áhított tengeren-túli (kurvára Óceán az, de mindegy) minta, egyre inkább szivárog át, az agyilag amúgy sem egy büdös zokninál magasabb színvonalon ténfergő keleti nyelvrokonok szürkeállományába. Annyira hiányzik már egy jó szaftos, véres Cambridge-i mészárlás? Mondom, félreértés ne essék, nekem tetszenek a 900/sec skúlót köpdöső gépmordályok garmada, de ez még egy kicsit nekem is sok. Tudom én az, hogy ezek rétegcsenelek és az egyszeri háziasszony nem tapad rá nap, mint nap ezekre a csatornákra, de akkor nem kéne kurvára csodálkozni, hogy Szilveszter tájt a nigger, a bevándorló kissebbségi fiatalok, mi a répáért gyújtanak fel cca. 2000 tőlük természetesen teljesen független gépjárműveket csupán heccből Párizs külső negyedeiben. Szóval, ha ezt az V. kiegészítés című agymenés odakinn, már nem lehet megállítani, mert hát nem lehet, hiszen ez a propaganda, ez a törvény, ez az Ő kultúrájuk, akkor miért kell a Pitish Broadcastng Netwerken keresztül még az arra fogékony Európai arcokba is beletolni. Illetve, ha mégis akkor mifaszt csodálkoznak, hogy van rá fogékonyság?! Igaz, itt nincs V. (ejtsd: Véedik) kiegészítés, de, hát a már jól bevállt Ejrópai ésszel megoldják ezt okosba.

Valójában a sok, Ami férget nem értem, hogy miért nem képesek fellépni ezek ellen, illetve értem én, mert hát ott is túlnépesedés van, meg munkanélküliség, viszont túl jó a közegészségügy, hát valamiben a kölyköknek is meg kell halnia. Nem dughat, minden gyökér Ami petárdát a seggébe szilveszterkor.

Szóval ez kell a népnek: Circus és Fegyverek igény szerint...

Lektorálenzie bitte, nekem megint nincs kedvem...

A bejegyzés trackback címe:

https://politoxi.blog.hu/api/trackback/id/tr765000451

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása