Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Nem kapsz el!

2011.01.18. 05:36

Clawfinger - Catch Me

I've been standing on the edge of the roof looking down

I've been looking at the people that are gathering around

I've been here for an hour or maybe even more

just looking at the people that I've never seen before 

stupid little faces are all I can see 

those silly little suckers are all laughing at me 

no wills cheap thrills you're puppets to the master 

your only satisfaction is my lonely disaster 

you learned how to creep and you learned how to crawl 

but you never really learned anything at all 

when I was a boy everything was just fine 

I learned how to talk and how to walk in line

I had to learn the rules that build our society

but I could never understand it didn't mean shit to me 

everybody always told me I was out of my mind 

but I never did kiss anybodys behind 

I'm a lot older and I guess I should know 

but I'm standing on the roof just watching the show 

standing on the edge and my step belongs to me 

and I'm telling you all I won't miss what I see 

one foot over theres no time to turn around 

both feet are over and I'm heading for the ground

I'm flying in the air and I can feel the cool breeze 

the people on the pavement have gone into a freeze 

no space no time it's like walking on the moon 

my heart is still beating but It won't be soon 

I can hear myself scream when I hit the street 

I can't feel a thing from my head to my feet 

I told you I would do it and I didn't even cry 

I feel more alive dead then when I was alive

Clawfinger - Kapj el, ha tudsz

 

Egy ideje állok a tetőn és nézek lefelé,

nézem a sok arcot, ahogy mozog mindenfelé.

Itt dekkolok egy órája, vagy még több ideje,

nézem a népet kiket nem láttam még sohase.

Kis, hülye köcsögök vannak mindenfelé,

azok a férgek néznek és röhögnek fölfelé.

Bábok vagytok mind a nagy játékos kezében,

élvezzétek csak az én szomorú szenvedésem.

Megtanultátok hogy kell a földön csúszni, mászni,

de soha nem tanultatok meg egyenes gerincel állni.

Mikor kölyök voltam, még rendben volt minden,

megtanultam, hogyan szóljak és járjak rendben.

Belémverték mi építi fel a rendszert,

de rájöttem, hogy szart sem jelent nekem.

Mindenki mondta, hogy elment az agyam,

de legalább nem hagytam megbaszni magam.

Már öregebb vagyok jobban kéne értenem,

mégis a tetőn állok és nézem mi van odalenn.

A peremen állok, nincsen már kintebb,

megmondom a frankót látni fogok mindent.

Egy lábam már kint nincs visszaút,

két lábam kint zuhanok, vár az út.

Száguldok érzem hogy nő a sebesség,

az emberekben odalenn meghül a vér.

Se tér se idő mintha a holdon járnék,

a szívem még ver, de már nem sokáig.

Saját sikolyom hallom mikor az útra zuhanok,

nem érzek már semmit totál lezsibbadok.

Mondtam, hogy megteszem és nem is féltem,

most holtan jobban érzem, hogy valaha éltem.

Műford by Skulo 2011.01.18. about 5:10-7:00

Kritikákat szívesen fogadok, de ha nem építő, akkor visszaütök. :P

A bejegyzés trackback címe:

https://politoxi.blog.hu/api/trackback/id/tr832592067

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nem gáz, de agyondícsérni nem foglak. Tudod, hogy nem vagyok annyira beájulós.
(Jöhet még.)
Üdv!
G.
süti beállítások módosítása