Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Return of the Buláj

2010.09.09. 21:08

Na, drágáim! Csak, hogy legyen itt valami, meg hogy ne hallucinálják már azt páran, hogy végre nagynehezen elhaláloztam magam. Írandok ide valamit. Sok-sok oka van annak, hogy abbahagytam a blogot. Még az is lehet, hogy nem örökre tettem. Pedig lenne ám miröl írni, csak sem erőm, sem kedvem, sem időm nincs már rá. Meg is mondom mingyár, hogy miért nincs időm mostanában. Persze nem csak ez az oka, valahogy elfogyott a kedvem a blogoláshoz. Fura, mert pont a végén kezdett egyre több állandó olvasóm lenni, de tudjátok (láthattátok, olvashattátok), hogy egyre gyengébb minőséget produkáltam és már nem akartam tovább szenvedni, sem tovább nyúzni titeket.

Itt rohadok most bennt egyedül az irodában és már egy jó fél órája fura zajokat hallok, de ezt eddig betudtam a szokásos paranoiás képzelgéseim egyikének, erre kiderül, hogy kivételesen nem is én vagyok a bolond, mer egy elcseszett nagy darázs verdesi magát az armatúra (angol fegyveresek vidám kirándulása) belselyében. Full para, plussz néha akkorát csattan, hogy rendesen megijeszt.

Szóval, hogy miért. Nos, ahogy azt már valahol a Babapower poszt környékén megpedzegettem, született egy gyönyörűszépséges kislányom! :) Bezony és hát amióta Ő megvan nem sok időm marad másra. Meg nem is annyira akarok egyébként másra időt szakítani. Bár az elmúlt napokban már a kialvatlansággal kapcsolatban is merültek fel bajok. Dórika (merthogy így hívják a babát) születése és az első két hónapban a cseperedése egyébként önmagában is megért volna egy külön blogot, csakhogy ahhoz a napnak még kb. plusz tíz órából kéne állnia. Na, persze, ha 34 órából állna egy nap, akkor viszont hárommal több etetés-büfiztetés-nyűglődés kombó is jelentkezne autómatikusan úgyhogy végeredményben nem nyernék én semmit sem.

De mindegy is, mert baba van ez a lényeg, a blog meg vagy lesz még vagy nem, mindenesetre az archívumot nem törlöm, szóval visszaolvasni azt szabad.

Rossznak lenni mindenkinek!

S.

Kaptok babás képet, hogy örüljetek:

Dóri


Szerző: Skulo

6 komment

Címkék: blog élet én baba dóri

A bejegyzés trackback címe:

https://politoxi.blog.hu/api/trackback/id/tr912284409

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mint fentebb említett baba másik szülője, aki kialvatlansággal meg mosolyokkal teli napok egymásutániságát nézi egyfolytában, szóval...fontosnak tartom megemlíteni, hogy a blog írója, és a képen szereplő kishölgy között egencsak nagy a szerelem .) Kishölgy rendelkezik egyébként hatalmas szép szemekkel, meg pillákkal (amiket néha szépen megrebegtet apára), széles, boldog mosollyal, meg két olyan apró kézzel, amiket kifejezően képes mozgatni, minden "felnőtt" ember nagy bámulatára. Csak mert ezeket a kép sem tükrözi :D
Áááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááá!!!!!!!!!!!!!
:))))))))))))))))))))))))))
Már meg is van???????????
Imádom!
Tiszta apja (asszem!)
Hát, gatyát felkötni, nemsokára jönnek a pasik, akik le akarják csapni a szívedről.
:) Mindig imádni fogod. Üdv, vigyázzatok magatokra!
:) Utólag olvastam zseti kommentjét. :) Gratula nektek, mégegyszer.
Éljen :)
Dóribaba nagyon aranyos, örülünk, hogy élőben is volt szerencsénk megismerni :)
@St4rk: Mi örülülünk, hogy meglátogattatok :) Köcce :D
süti beállítások módosítása