Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Napirövid

2009.10.11. 01:48

Szabadlábon a robbanószert szállító olaszok.

Írja, az Index.

http://index.hu/bulvar/2009/10/10/szabadlabon_a_robbanoszert_szallito_olaszok/

 

Hát igen, ez nagyon megnyugtató. Végülis csak két mázsa lőszert találtak náluk. Csak gyűjtögetők lehettek, szóval a bűnismétlés veszélye sem áll fennt. (fasztnem)

Bezzeg, ha én pittypangot gyűjtögetnék tuti elvinnének, mert védett növény, vagy mert természetvédelmi területen tettem, vagy mert nem tetszik a fejem. De a robbanóanyag, az egészen más, az alig veszélyes a közre kéremszépen. Meghát végülis olaszok, vagymi nem arabok, az olaszok meg mint tudjuk focisták, vagy pizzériások, de biztosan nem terroristák, vagy rosszemberek...

A bejegyzés trackback címe:

https://politoxi.blog.hu/api/trackback/id/tr291441723

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szerintem csak megkérdezték tőlük, hogy:
-Kereszthalál?

-Nem, minket elengedtek.

-Tényleg?

-Igen, azt mondták, szabadok vagyunk, és éldegélhetünk egy kis szigeten...
süti beállítások módosítása