Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Játék !!!

2009.02.25. 16:42

Dömm döröm döröm játék! :)

Szóval megpróbálkozom egy feladvánnyal itt a blogon, ha elég jelentkező, válaszoló, egyszóval játékos lesz, akkor folytatom a sort és esetleg hétről-hétre feladványokkal szórakoztatom a nagyérdeműt. :) Szóval majd meglátjuk.

Na, akkor a mai feladvány:

QWEASDYXCRF

 

Nem várok határozott választ, elég ha körülírod, hogy mire is gondoltam. :)

Ha, nagyon nem érkezik rá válasz, akkor:

1, már szinte csak én olvasom ezt a blognak nevezett karakterhalmazt

2, túl nehézre sikeredett és akkor adok hozzá egy kis segítséget

Szerintem egyébként menni fog ez, egy hetetek van maximum a válaszra, aztán szabadagazda. Ha közben valaki kitalálja, akkor természetesen szólok.

Hujj, hujj, hajrá!!! :)

Szerző: Skulo

12 komment

Címkék: játék

A bejegyzés trackback címe:

https://politoxi.blog.hu/api/trackback/id/tr75965576

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hm. A klavi bal 1/3-a. Bár én sosem tanultam gépelni...de nekem úgy tűnik, hogy ezek a bal kéz betűi... csak nem értem, miért nincs ott a TGVB.
Ööö...akkor...bal kéz betűi, kizárólag balra kinyúlással??
Jah, és nekem ott a Í is :))
Lehet, hogy valaki olyannak a balkezes klaviatúra lefedése, akinek hiányzik a mutatóujja. Nem történt baleset nálatok mostanság? :))
Ahogy a sajátomra nézek, az enyim megvan. A Skulóé meg reggel még megvolt .)
eeeeee

nem nyert, de hétfőig még van idő! :)
ja és megvannak az ujjaim :P legalábbis este még nem volt panasz rájuk ;)
Ezekre a betűkre tetted régen a mittomén'melyik játék irányítóparancsait? :)
Najó, ez már elég pontos meghatározás. :) Igen, ezek a betűk a klaviatúrán a játékok bal kézre eső irányító billentyűi. :)
Ha kijelölöd a szöveget, akkor még a space is ott van a végén, ami az ugrás szokott lenni. Csak hát a space az nem látszik kéremszépen. :)

Szóval megvan a nyertes: Zseti ! :)
És mit nyertem?? :)

Mellesleg ha a spacet előbb rakod, akkor láthattuk vóna :P
Azt még majd kitalálom. ;)

Direkt vannak ebben a sorrendben a gombok és így még jó is, mert nehezítésnek nem látszott a space. :)
Én ha kijelölöm a szöveget nem látok semmilyen space-t. Ez így nem ér, ez tévesztett meg :)
lol és én ezt most látom először? :)

wsad-irányítás wowhoz :)
Azt kihagytad, hogy nyomtál bal ctrl-t, shiftet, és altot is, de azok egyáltalán nem látszottak. ÷D
süti beállítások módosítása