Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Hétfő reggeli csónakázás

2008.07.14. 11:04

Hétfő reggel, oké nem egészen reggel, de mondjuk délelőtt "lájtos" kis zuhé fogadott azonnal, ahogy az utcára léptem. Nem vagyok az a beszari sofőr típus, de alig jutottam ki a Tétényi útra és máris inkább félreálltam, mert egyrészt zéró volt a látótávolság, másrészt a szinte üres utat kihasználva kékbuszok száguldó tömege borította rám a fürdőkádnyi zuhatagokat. Negyedórás-húszperces dekkolás után úgy döntöttem, hogy mégsem várhatom ki itt az útpadkán az elsivatagosodást és nekiindultam. Mondanám, hogy próbáltam nem még jobban megfüröszteni az így is tökigázott gyalogosokat, de esélytelen voltam és ha már, akkor legalább élveztem is. :gonosz: A vasúti híd alá menekült arcokat például kb. kétpercenként borították teljesen telibe, mert az úttest teljes szélességében folyammá változott.

Örülhetnek viszont azok, akik ellenem drukkolnak, mert a Gellért térnél éppen csak annyi időre húztam le az ablakot, hogy kidobjam a csikket, amikor is úgy hetvennel elhúzott mellettem a síneken egy 47-49-es pótlóbusz (tudnám, hogy minek pótolni a lovakat, amikor igaziak is vannak még?!) és látványosan kimosta a kocsi belsejét vízzel, természetesen benne ülő enmagammal együtt. Az igazi megdöbbenés akkor ért, amikor végre lépésben sikerült eljutni a lámpáig.

Jelentem a Gellért tér megsemmisült. Kizárólag csónakkal járható. Annyira megdöbbentett a látvány, hogy csak akkor kezdtem el a telómmal fotózni, amikor végre zöldet kaptam, aztán pedig elfelejtettem azon megijedni, hogy vajon hogyan fogok Piroskával (Piroska, aki nemtudná, az én swít gépjárművem) átúszni a vizen. Végül átjutottam, de ez lehet, hogy csupán annak köszönhető, hogy nem is gondolkodtam, csak tettem egy egyest, nyomtam egy kövéret az autó pedig könnyedén átsiklott a vizen, mint egy kecses féltégla. Jellemző az ottani helyzetre egyébként, hogy a buszok a külső "sávból" (sávnak ugyanis az útburkolati jellel ellátott, közlekedésre alkalmas valamit nevezzük, az ott pedig leginkább folyótorkolat volt) is a belsőbe húzódtak át, ugyanis ott járhatóbnak tűnt a gázló. Az már tényleg csak hab a tortán, hogy továbbhaladva azt vettem észre, hogy sorban áll megint az összes villamos végig a síneken, tehát, ha autó helyett mégis az esernyőt válaszottam volna, akkor most szarrá ázhatnék a semmi közepén köszönhetően a tömegközlekedésnek.

Láttam már szebb képet is, de menet közben, telefonnal ennyi tellett. Azért látszik, hogy a külső sávban (mederben) alvázig ér a víz.

  

Itt én úszok éppen át a gázlón.

A bejegyzés trackback címe:

https://politoxi.blog.hu/api/trackback/id/tr57567204

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása