Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Apa Buksi kiszökött!

2008.03.24. 02:23

Hétfő hajnal két óra. Odakint ezerrel tombol az "Apa, Buksi kiszökött" időjárás és nekem már megint a diszpécserel - janem a taxis aszongya címfelvevő - szóval a címfelvevővel kell vitatkoznom arról, hogy hol vagyok. Nem tetszik neki az, hogy a deákon az éjszakai busz megállóba kifelé. Mintha olyan kurva sok éjszakaibusz megálló lenne a deákon. Kettő van egészen pontosan, az egyik kifelé, a másik befelé és mind a kettőnél be lehet állni a fedél alá. De, hogy mondjak utcát. De nem tudok baszki, mittomén a deák közepén, ott az izé színház-közzel szemben. (Perszehogy ilyenkor nem jut eszembe, hogy milyen színház, meg milyen köz. Szakad a tetű hideg eső a fejemre, finoman be vagyok mákolva, mittomén milyen köz, milyen utca, milyen körút. Madách egyébként, két perccel később eszembe jutott.) Felballagtunk tehát ebben a mocskos időjárásban az utcasarokig, ahol persze esővédelem zéró, hogy a hölgynek ne kelljen bemondani a fejlámpájába (tudom, hogy headphone), hogy: "deák térnél, hülye utas, buszmegálló Erzsébet híd felé, ázik ezért várassátok". Egyébként megismertem a hangját, szivatott már meg egyszer. Igaz akkor is keményen be voltam tentázva, de a Kossuth Lajos utca és a Károlykörút sarkán álltam (tunk) a táblák alatt. Felhívtam, belemagoktam a telefonba, hogy hová jöjjön az autó. Erre bemondja, hogy olyan nincs. Háde van csókolom, itt állok alatt a sarkon, lehet (biztos), hogy hót koki vagyok, de a két utcatáblát még el tudom olvasni. "De olyan nincs." Fasztnincs, ha nem lenne, akkor hol állnák? Az outerspace-ben? Kiestünk a térdimenziókból? Persze, ha mindez verőfényes (éjszakai) nyáron történne, még arról is szívesen elvitatkoznék vele, hogy ki és milyen okból adta ezt a nevet az utcáknak, illetve, hogy mekkora történelmi személyiség is volt valójában ez a Kossuth fazon, de így, hogy hidegzuhany szakad a nyakamba és persze without sapka, with kopasz fej nem tombolok annyira az örömtől, hogy ezzel a Stephen Hawking utánzattal kell nemlétező térdimenziókról társalognom.

 

Persze megjött a taxi, persze szétfagytam (tunk) és persze megkérdeztem a sofőrt és persze odatalált volna a buszmegállóba is. Hogy én hogy utálom amikor valaki puszta kötözködésből kibaszik valami ismeretlennel. Persze az is lehet, hogy éppen megvolt neki, de akkor meg miért nem cseszteti a férjét/élettársát/pasiját mint minden rendes magyar háziasszony?

A bejegyzés trackback címe:

https://politoxi.blog.hu/api/trackback/id/tr66394102

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása